DOPRAVA A PLATBA
DOPRAVA A PLATBA
Doprava
- Osobní odběr: Prodejna: Mozaikarna.cz, Podhorská 32, Jablonec nad Nisou
Sklad: Na hutích 44, Jablonec nad Nisou - Vlastní rozvoz po Jablonecku a Liberecku - 109kč (pouze zásilky do 500kg)
- PPL – 109/218/327/436kč v závislosti na hmotnosti. Touto službou odesíláme objednávky do 100kg. Maximální hmotnost jednoho balíku je 30kg, těžší objednávky vám tedy budou doručeny v několika balících. Zásilky jsou doručovány mezi 8:00-17:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Před dodáním zásilky budete řidičem přepravní společnosti kontaktováni na telefonu uvedeném v objednávce a bude Vám sdělen přibližný čas doručení zásilky.
- DSV – 530/650/950kč v závislosti na hmotnosti. Touto službou odesíláme zásilky těžší než 100kg. Zboží je baleno na paletách 80x120cm. Rozvoz probíhá mezi 8:00-17:00 hod. S ohledem na vytíženost spedičních služeb není možné zvolit přesný čas doručení. Před dodáním zásilky budete telefonicky avizováni přepravcem.
Platba
- Hotově při osobním odběru nebo našem rozvozu
- Převodem
- Dobírka PPL a DSV
- Online platba platební kartou
- Online bankovní převod
Platební brány pro náš eshop poskytuje:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
a
Shoptet, a.s.
Dvořeckého 628/8
169 00 Praha 6
Česká republika
www.shoptet.cz
Postup při převzetí zboží dopravcem
Produkty pečlivě balíme, ale i tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.
CO DĚLAT, JE-LI ZÁSILKA NEBO JEJÍ ČÁST MECHANICKY POŠKOZENA?
Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrném místě zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti emailem na info@mozaikarna.cz. Následně Vás budeme kontaktovat.
CO DĚLAT, ZJISTÍTE-LI POŠKOZENÍ ZÁSILKY AŽ PO ODJEZDU DOPRAVCE?
PPL: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem. Následně se vám ozveme s dalším postupem.
DSV: neprodleně nás kontaktujte emailem na info@mozaikarna.cz nebo telefonicky na čísle +420 725 820 350.
Osobní odběr, náš kurýr: neprodleně nás kontaktujte emailem na info@mozaikarna.cz nebo telefonicky na čísle +420 725 820 350.